تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

تك پروژه دانلود پروژه تحقیق مقالات پایان نامه های دانشجویی

فروشگاه جامع پروژه , مقاله و تحقیقات دانشجویی

تقویم لایه باز 96
http://kia-ir.ir

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

آمار بازدید سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 237
  • بازدید دیروز : 652
  • بازدید کل : 83173

مقاله تاثیر آموزش پیش دبستانی بر رشد رفتارهای اجتماعی دانش آموزان در پایه اوّل


مقاله تاثیر آموزش پیش دبستانی بر رشد رفتارهای اجتماعی دانش آموزان در پایه اوّل

فرمت :word , xlsx

یکی از جنبه هایی که توجه خاص علمای تعلیم و تربیت و روان شناسان را به خود جلب نموده سالهای اولیة زندگی کودک است. چه در این سنین است که چهار چوب اصلی شخصیت کودک پی‏ریزی می شود و در مراحل بعدی رشد و تکامل می یابد. این مساله باعث گردید که به تعلیم و تربیت کودک در سنین پیش از دبستان با دیدی عمیق و علمی نگاه شود و کودک به عنوان رکن اساسی تعلیم و تربیت پیش از دبستان مورد توجه متخصصان و مسئولان تربیتی قرار گیرد. کودکان بزرگترین ثروت هر کشور محسوب می شوند و امروز تردیدی وجود ندارد که سرمایه گذاری در راه تامین سعادت و رفاه اطفال و تعلیم و تربیت آنان از سرمایه گذاری در هر رشتة دیگری سودمند تر و نتیجه بخش تر است. به طور کلی سالهایی را که کودکان در مهد کودک یا آمادگی می گذرانند از حساس ترین دوران زندگی آنان محسوب می شود و مخصوصاً از لحاظ اجتماعی ساختن آنها بسیار حائز اهمیت است. با این وجود این سوال مطرح می شود که: آیا آموزشهای پیش دبستانی بر مهارتهای اجتماعی کودکان تاثیر مطلوبی دارد؟ «به عبارت دیگر آیا بین مهارتهای اجتماعی دانش آموزانی که آموزش پیش دبستانی داشته اند در مقایسه با دانش‏آموزانی که چنین آموزشهایی را نداشته اند تفاوت وجود دارد؟» فهرست مطالب * تشکر .......................................................................................................... * چکیده ........................................................................................................ فصل اوّل : مقدمه * بیان مساله .................................................................................................... 1 * اهمیت موضوع ............................................................................................ 1 * هدف پژوهش ............................................................................................. 3 * فرضیه .......................................................................................................... 3 * متغیرها ........................................................................................................ 3 * تعاریف نظری متغیرهای مورد مطالعه ............................................................ 4 فصل دوّم : مروری بر ادبیات پژوهشی * ارزشهای پایه ای پیش دبستانی و نقش کاربردی آنها ..................................... 5 * وظايف نهادهاي پيش دبستاني ...................................................................... 11 * رشد وآموختن ............................................................................................. 16 * نفوذ كودكان ............................................................................................... 20 * پيش دبستان و خانه ...................................................................................... 21 * عقاید و نظریات دانشمندان و محققان دربارة آموزش و پرورش قبل از دبستان 22 * تاریخ ظهور مراکز پیش از دبستان در جهان .................................................. 23 الف) کودکستان ................................................................................................ 23 ب) مهدکودک ................................................................................................. 27 * تاریخچه شکل گیری مراکز پیش دبستانی در ایران ...................................... 30 * بررسی عقاید نظریه پردازان تئوری رشد دربارة رشد اجتماعی ...................... 32 * هدفهای آموزش و پرورش قبل از دبستان ..................................................... 34 * رشد اجتماعی کودکان ................................................................................ 36 الف) اجتماعی شدن ........................................................................................... 36 ب) هدفهای اجتماعی شدن ................................................................................ 37 * مهارتهای اجتماعی ...................................................................................... 38 الف) مهارتهای اجتماعی کدامند؟ ...................................................................... 38 ب) نشانه های مهارت اجتماعی .......................................................................... 39 ج) مولفه های مهارت اجتماعی .......................................................................... 39 * عوامل مؤثر در رشد مهارتهای اجتماعی کودکان .............


مبلغ واقعی 7,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 6,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 767

مطالب تصادفی

  • دانلود پکیج ارزشمند دوازده برنامه کاربردی برای وبلاگ نویسی و کسب درآمد اینترنتی و افزایش بازدید+نرم افزار ارسال ایمیل گروهی
  • دانلود طرح توجيهی رزين الكيد
  • دانلود طرح توجيهي بازيابي ضايعات پلاستيكي
  • دانلود طرح توجيهی توليد غذاي كودك
  • دانلود طرح توجيهی نمك يد دار

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "تك پروژه دانلود پروژه تحقیق مقالات پایان نامه های دانشجویی" می باشد
" فروشگاهی از 4KIA "