تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه جامع پروژه , مقاله و تحقیقات دانشجویی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

آمار بازدید سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 85
  • بازدید دیروز : 337
  • بازدید کل : 674120

دانلود مقاله موتورهای هیدروژنی


دانلود مقاله موتورهای هیدروژنی

فرمت:powerpoint

7انرژی حاصل از تخمیر فضولات حیوانیو گیاهی
انرژی حاصل از هیدروژن موجود در معادن زغال سنگ
انرژی روغنهای گیاهی به منظور سوخت خودروهای دیزل
-۱۰
انرژی حاصل از هیدروژن حاصل از هیدرولیز آب

روزانه در ایران بیش از ۴۵ هزار تن زباله شهری در کشور تولید می شود که این مزان ظرفیت تولید ۱۵ میلیون کیلووات ساعت انرژی را دارا می باشد.بر اساس بررسی های صورت گرفته از هر متر مکعب بیو گاز تولید شده از زباله های شهری ۵ کیلووات ساعت انرژی می توان به دست آورد.که با این روش تنها از طریق همین زباله های شهری می توان انرژی زیادی به دست آورد.

nکاربرد سیستم انرژی هیدروژنی، در بسیاری از مصارف زندگی روزمره شهری توسعه یافته است؛ از حمل و نقل و سرماسازی برای نگهداری مواد غذایی گرفته تا روشنایی و تولید برق، پخت و پز و تهویه مطبوع و…

nهیدروژن، مناسب­ترین سوخت برای تولید الکتریسیته است و می­تواند با بازدهی بیشتری نسبت به بقیه سوخت­ها، در باتری­های سوخت، که در معرض محدودیت های چرخه کارنو نیستند، به الکتریسته تبدیل شود. امروزه باتری­های خانگی با قدرت ۴۰کیلو وات و بازده

شکلهای انرژِی مصرفی، تبدیل می شود سرعت زیاد شعله و محدوده وسیع احتراق، هیدروژن،آنرا به سوختی مناسب برای موتورهای درون سوز، توربینهای گازی و موتورهای جت تبدیل کرده است هیدروژن در موتورهای درون سوز می تواند با بازدهی ۱۲ تا ۲۰ درصد بیش از سوختهای فسیلی به انرژی مکانیکی تبدیل می شود. همچنین، سبکی بیشتر هیدروژن در مقایسه با سوخت جت بویژه هیدروژن مایع نسبت به واحد وزن در مقایسه با سوخت جت همراه با محتوای انرژی بیشتری است. همین مسئله به هنگام استفاده از هیدروژن به عنوان سوخت در هواپیما، وزن نشستن هواپیما و در نتیجه مصرف سوخت را کاهش می دهد و استفاده از آن برای هواپیماهای مسافربری برتری دارد. از نتایج پژوهش ها چنین برمی آید که استفاده از هیدروژن مایع در موتورهواپیماهای مسافربری معمولی،۱۹درصد مصرف انرژی را نسبت به سوخت جت با پایه فسیلی، کاهش میدهد. در هواپیماهای مافوق صوت، این برتری به ۳۸در صد و در خودروهای درونسوز به ۲۰تا ۶۰ در صد می رسد.


مبلغ قابل پرداخت 33,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 1433

مطالب تصادفی

  • دانلود طرح توجيهی توليد ماكارونی
  • دانلود پروژه بررسی فلزات سنگین
  • پروژه بررسی الگوریتم خوشه بندی در ساخت سیستم های توزیع شده
  • دانلود طرح توجیهی تولید قطعات بتن آماده
  • دانلود طرح توجيهی آموزشگاه علوم رايانه

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد