تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه جامع پروژه , مقاله و تحقیقات دانشجویی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

آمار بازدید سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 287
  • بازدید دیروز : 212
  • بازدید کل : 670242

دانلود مقاله رایانش ابری وکاربرد آن در تلفن های همراه


دانلود مقاله رایانش ابری وکاربرد آن در تلفن های همراه

فرمت:powerpoint

—در چند سال گذشته همواره کلماتی جدید حاصل اتفاقات یا اختراعات جدید به گوش می رسند که قبل از آن نامفهوم بودند به عنوان مثال تبلت وسیله ای که امروزه همه اگر نداشته باشند آنرا کاملا می شناسند و زمانی که شرکت اپل برای اولین بار یک نمونه از آن را رونمایی کرد خیلیها تصور نمی کردند با این سرعت فراگیر شود و حتی آن را وسیله ای نا کارآمد و لوکس توصیف کردند.

—در استفاده عادی از نرم افزار ها مشکلاتی وجود دارد که تکنولوژی ساخت سخت افزار توان هماهنگی با آن را ندارد یا هزینه آن مقرون به صرفه نیست.

—چند سالی است که روند افزایش سرعت پردازنده ها اگر نگوییم نزولی شده پیشرفت چشم گیری نداشته و تولید کنندگان تنها توانسته اند CPU های ۹۰ نانومتری را به ۲۲ نانومتری تبدیل کنند و روند تولید پردازنده های پر سرعت مورد استفاده کاربران خانگی که از زمان Pentum MMX بسیار امیدوار کننده پیش می رفت، دیگر از ۳٫۵GHz یا ۴٫۰GHz بالاتر نمی رود و تولید کنندگان چاره را در افزایش هسته های پردازنده دیدند آنهم به طور معمول تا ۴ یا حداکثر ۸ هسته در کامپیوترهای گران قیمت خانگی پیش رفته.

ولی با ظهور تکنولوژییهای جدید مثل تصاویر حجیم ۴K با کیفیت ویدئوی ۴ برابر بیش تر از Full HD یا بازیهای سه بعدی جدید که گرانترین پردازنده ها با بیشترین مقدار RAM در بهترین حالت نتوانسته اند انتظار بازی بازان حرفه ای را برآورده نمایند و آنها تبدیل به اورکلاکرهای حرفه ای هم شده اند، دوربینهای دیجیتال با کیفیت ۵۰ مگاپیکسل یا بالاتر و موارد مشابه بسیار از این دست … آیا برای رسیدن به سرعت بالاتر باید یک سوپر کامپیوتر خانگی درست کنیم و یک مجموعه پردازنده را درکنار هم قرار دهیم؟

—آیا تکنولوژی تولید دیسک سخت یا هر نوع حافظه می تواند با روند تولید افزایش حجم مدیاهای دیجیتال، عکس، فیلم و … رقابت کند؟ در زمانی که حجم یک دیسک Blu-Ray معمولی بیش از ۴۰GB است برای آرشیو کردن یک مجموعه در دیسک سخت که بیشترین ظرفیت موجود و در دسترس کاربران خانگی ۴TB است باید چه راهی پیش گرفت؟

—اولین دیسکهای سخت در اندازه های حجیم و ظرفیتهای پایینی بودند ولی لوازم روزمره زندگی امروز که به شبکه های اجتماعی گره خورده اند چندین برار تجهیزات ذخیره سازی قدیمی ظرفیت و سرعت دارند . معلوم نیست ۵ سال یا ۱۰ سال آینده این رشد حجم و سرعت به چه مرحله ای خواهد رسید، تعدادی از تجهیزات جدید با تکنولوژیهای امروز که شاید در فیلمهای جیمز باند هم دروغی بزرگ می نمود، ولی ممکن است ۱۰ یا ۲۰ سال آینده بسیار ابتدایی به نظر برسند!


مبلغ قابل پرداخت 37,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 1145

مطالب تصادفی

  • دانلود طرح توجيهی توليد ماكارونی
  • دانلود پروژه بررسی فلزات سنگین
  • پروژه بررسی الگوریتم خوشه بندی در ساخت سیستم های توزیع شده
  • دانلود طرح توجیهی تولید قطعات بتن آماده
  • دانلود طرح توجيهی آموزشگاه علوم رايانه

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد