تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه جامع پروژه , مقاله و تحقیقات دانشجویی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

آمار بازدید سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 201
  • بازدید دیروز : 212
  • بازدید کل : 670156

دانلود کارآموزی نگهداری مخابرات


دانلود کارآموزی نگهداری مخابرات

فرمت:word

کاروزی چیست؟

اصل کلمه کارورزی به واژه کارورز بر می گردد و به فردی گفته می شود که در حین تحصیل در آموزش عالی و یا بلافاصله بعد از پایان دوران تحصیل وتنها با هدف کسب تجربه ومهارت کاری و عملی درموسسه ای مشغول بکار می شود.دوره کارورزی امکان وفرصتی برای آشنایی دانشجویان با محیط کار محسوب می شود که نه تنها باعث افزایش قابلیت های آنان برای اشتغال در آینده می شود بلکه به کارورزان قدرت انتخاب بیشتری در انجام وظایف ارایه شده می دهد تا بتوانند بهتر به علاقمندی ها وگرایشهای خود در زمینه های مختلف پی برده ونقاط ضعف و قوت کار خود را ارزیابی کنند.

محل کارورزی یا کارآموزی برای کارورز یا داوطلب ،محلی است که مدیریت آن از دانش فنی و به روز برخوردار بوده وبه مهارت یا مهارت های لازم مسلط باشد. در این مکان امکانات آموزشی (تئوریک)و عملی در حد نصاب آموزشی بالاتر است تا مانعی برای یادگیری ایجاد نگردد.

کارورزی ابزاری برای تبدیل تئوری به عمل و همچنین تلاشی برای ایجاد پیوند هایی بین محیط عملی ومراکز آموزشی است.کارورزی ممکن است به کارورزمهارتهایی را بیاموزد که ممکن است دارایی آنها نباشد. این روش به کارورزان فرصت می دهد تا میزان علاقه خود را قبل از آنکه برای چند سال متعهد به انجام آن شوند،بسنجند و یا اینکه بدانند برای وارد شدن به یک زمینه شغلی به چه مهارتها با ملزومات آموزشی نیاز دارند.

کارورزی یا کارآموزی یکی از ابزارهای مهم تربیت نیروی انسانی در حوزه تحصیلات عالی است. دانشگاه علاوه بر آموزش باید در پژوهش و خدمت رسانی به صنایع نقش مهمی را ایفا کند. متأسفانه وضعیت دانشگاهه درایران به گونه ای است که بیشتر به انتقال دانش های تئوری می پردازد،بدون اینکه زمینه جذب دانش انتقال یافته فراهم شده باشد. کارورزی می توانند ابزار بسیار مهمی در راستای ایجاد چنین زمینهای باشد اما به دلایل مختلفی به تدریج در فرهنگ دانشگاههای ایران رو به اضمحلال است.

۱

من دانشجوی رشته مدیریت صنعتی دوره کارآموزی را یک فرصت استثنایی برای آشنایی با محیط کار و ارزیابی نقاط قوت و ضعف خود برای ورود به عرصه کار در آینده دانستم. محل کارورزی در اداره مخابرات شهرستان میناب به مدت ۹۶ساعت و۳واحد درسی است گذراندم.

دلایل انتخاب محل کارورزی خود در شرکت مخابرات به دلیل توسعه روز افزون ارتباطات در سطح جهانی است و شرکت مخابرات به دلیل نقش مهم و استراتژیک که در این زمینه دارد یکی از دلایل من برای انتخاب محل کارورزی بوده است.

امروزه با توجه به نقش انکارناپذیرو حساس ارتباطات در توسعه ملی جوامع و الزاما برنامه ریزی ها وسرمایه گذاری های کلان وقابل ملاحظه دراین بخش وظیفه ی متولیان مخابرات کشور،جنبه حیاتی و ملی به خود گرفته است. اهمیت اطلاعات و ایجاد حرکت جهانی برای رسیدن به اطلاعات و گذر از شکاف دیجیتالی،کشورهای جهان سومی را برآن داشته تا تلاش خود را در سطح ملی برای همگانی شدن اطلاعات توسعه دهند.


مبلغ قابل پرداخت 37,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 1625

مطالب تصادفی

  • دانلود طرح توجيهی توليد ماكارونی
  • دانلود پروژه بررسی فلزات سنگین
  • پروژه بررسی الگوریتم خوشه بندی در ساخت سیستم های توزیع شده
  • دانلود طرح توجیهی تولید قطعات بتن آماده
  • دانلود طرح توجيهی آموزشگاه علوم رايانه

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد