تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه جامع پروژه , مقاله و تحقیقات دانشجویی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

آمار بازدید سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 301
  • بازدید دیروز : 212
  • بازدید کل : 670256

دانلود مقاله طرح کسب و کار در کافی نت


دانلود مقاله طرح کسب و کار در کافی نت

فرمت:powerpoint

-تجزیه وتحلیل صنعت
الف-تجزیه و تحلیل محیطی

محیط کسب وکار
ایا خدمات لازم به منظور پشتیبانی عملیات تولید در منطقه وجود دادرد؟(دفاتر حقوقی،عرضه کنندگان مواد مصرفی و…)آیا خدمات وزیر بنای مناسب برای کارکنان وخانواده های آنها وجود دارد؟چه روش های حمل ونقلی در دسترس است؟آیا محل استقرار کسب وکار شما از نظر ضوابط زیست محیطی مناسب است؟

آیا با فرهنگ منطقه ای که کسب وکار شما در آن قرار دارد آشنایی دارید؟آیا فرهنگ منطقه،کالاها تولید شده خدمات ارائه شده شما را می پذیرد؟آیا فرهنگ منطقه مانع ایجاد توسعه وترویج بخش هایی از کسب وکار شما می شود؟بررسی نمایید.آیا می توانید بدون در نظر گرفتن موانع فرهنگی موجود کسب وکار خود را راه اندازی نمایید؟

درراه اندازی کسب وکار خود تا چه حد به عواملی از قبیل علاقمندی مشتریان،سطح در آمد آنها ونحوه دسترسی شان به محصول خود توجه کرده اید؟ایا توان خرید مشتریان خود را در نظر گرفته اید؟آیا محصولات شما با توان خرید مشتریان متناسب می باشد؟تاثیر تغییرات اقتصادی مانند توان خرید،مالیات،نرخ ارزو…رادر کسب وکار خود مشخص نمایید.

تغییرات جمعیتی
تغییرات جمعیتی مانند اندازه جمعیت،توزیع،ترکیب،اشتغال،سطح تحصیلات درآمد آحاد جمعیتی چه تاثیری بر کسب وکار شما دارد؟آیا تاثیر چالش های جمعیتی ایران مانند تراکم زیاد جمعیت در سنین جوانی،مهاجرت واشتغال را بررسی نموده اید؟تغییرات جمعیتی چه فرصت ها ومخاطراتی را برای کسب وکار شما به همراه خواهد داشت؟

بالا رفتن جمعیت از ۱ لحاظ سود دارد: بالا رفتن آن موجب افزایش جامعه دانشجو و دانش آموز میشود که در آینده باعث درخواست زیاد برای انجام کارهایی از قبیل تایپ و تحقیق و . . . می شود. اماافزایش جمیت میتواند موجب بهران در اقتصاد شده یک اینکه تقریبا در هر خانه ای یک سیستم PC وجود دارد و در نتیجه کمتر کسی به کافی نت مراجعه کرده و این دسته از افراد برای گرفتن پرینت و فکس و … .


مبلغ قابل پرداخت 23,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 1528

مطالب تصادفی

  • دانلود طرح توجيهی توليد ماكارونی
  • دانلود پروژه بررسی فلزات سنگین
  • پروژه بررسی الگوریتم خوشه بندی در ساخت سیستم های توزیع شده
  • دانلود طرح توجیهی تولید قطعات بتن آماده
  • دانلود طرح توجيهی آموزشگاه علوم رايانه

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد