تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه جامع پروژه , مقاله و تحقیقات دانشجویی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

آمار بازدید سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 156
  • بازدید دیروز : 212
  • بازدید کل : 670111

دانلود مقاله زبان های برنامه نویسی


دانلود مقاله زبان های برنامه نویسی

فرمت:word

مسلما یکی از سودمندترین اختراعات بشر تا به امروز کامپیوترها بوده اند. دستگاه هایی که هزاران بار سریعتر از انسان فکر میکنند و سرعت عملشان به طرز غیر قابل باوری بالاست. سرعت و قدرت، امکان انجام خیلی از کارهایی را فراهم کردند که انسان به طور عادی از انجام آن ها عاجز بود. اما یک مشکل وجود داشت: این دستگاه ها به همان اندازه که قوی بودند ، کم هوش هم بودند؛ آن ها به طور عادی هیچ عملی انجام نمی دادند مگر این که به صراحت از آن ها درخواست می شد. اما این درخواست چگونه باید صورت می گرفت؟ باید راهی برای گفتگو با آن ها پیدا می شد. و در این زمان بود که متخصصان تصمیم گرفتند زبان های مخصوصی را بوجود بیاورند تابتوانند با کامپیوترها گفتگو کنند. این زبان های مخصوص به اصطلاح زبان های برنامه نویسی کامپیوتر نام گرفتند.به نسل اولیه زبان های برنامه نویسی، زبان های سطح پایین گفته می شد، چرا که به سختی قابل یادگیری و به کارگیری بودند. پیاده سازی اعمالی ابتدایی توسط این زبان ها باعث می شد مدت ها وقت با ارزش برنامه نویسان گرفته شود. اما وضع به همین منوال نماند و با گذشت زمان زبان های جدیدی به وجود آمدند که آموختن آن ها راحت تر بود. طی سه دهه ی اخیر، صنعت کامپیوتر مورد هجوم انواع زبان های برنامه نویسی قرار گرفت.

مقدمه

سیستم های کامپیوتری جدید ، تاثیرات وسیع و رشد یابنده ای بر اکثر فعالیت های بشری داشته و دارند. کامپیوتر امکان داده است تا زمینه های جدیدی از تحقیقات در علوم ایجاد شوند که پیشتر ، به سبب کمبود داده ها و محدودیت در انجام تحلیل ها و محاسبات عددی ، چندان شناخته شده نبودند. کامپیوتر ، پیشرفت های تکنولوژی ، از قبیل سفر به ماه ، را تسهیل کرده و بعنوان وسیله ای برای کنترل فرایندهای صنعتی ، به گستردگی مورد استفاده قرار می گیرد . اکثر سیستم های حسابداری و بانکی ، اینک کامپیوتری شده و در فعالیت هایی مثل مدیریت موجودی و انبار ، پرداخت حقوق حمل و نقل و مراسلات ، از کامپیوتر در حد وسیع استفاده می شود . سازمان های دولتی ، اینک برای ذخیره و بازیابی اطلاعات ، کامپیوتر را بکار می گیرند . در دانشگاه ها برای ذخیره و بازیابی اطلاعات ، امور حسابداری و پرداخت حقوق ، برنامه ریزی دروس و ثبت نام دانشجویان و فعالیت های دیگر از کامپیوتر بهره برداری می شود . بسیاری از سیستم های کتابداری ، اینک کامپیوتری شده اند و در کتابخانه ها ، حتی برای نگاهداری و بازیابی اسناد و مدارک و چکیده های علمی ، از کامپیوتر استفاده می کنند. سخن کوتاه ، کامپیوتر در تمام فعالیت هایی که در آنها پردازش سریع حجم زیادی از اطلاعات ، مورد نیاز باشد، بکار برده می شود .


مبلغ قابل پرداخت 28,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 1659

مطالب تصادفی

  • دانلود طرح توجيهی توليد ماكارونی
  • دانلود پروژه بررسی فلزات سنگین
  • پروژه بررسی الگوریتم خوشه بندی در ساخت سیستم های توزیع شده
  • دانلود طرح توجیهی تولید قطعات بتن آماده
  • دانلود طرح توجيهی آموزشگاه علوم رايانه

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد