تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه جامع پروژه , مقاله و تحقیقات دانشجویی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

آمار بازدید سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 146
  • بازدید دیروز : 140
  • بازدید کل : 669889

دانلود پروژه سیستم امنیتی با موبایل


دانلود پروژه سیستم امنیتی با موبایل

این پروژه با استفاده از سیستم شماره گیری سریع گوشی های موبایل طراحی و ساخته شده است. همانطوریکه می دانید بیشتر گوشی های موبایل دارای مکانیزم شماره گیری سریع با چند ورودی مختلف می باشند که با فشار هر کدام از کلیدهای ۲ تا ۹ و نگه داشتن آن کلید به مدت ۱ ثانیه شماره مورد نظر که قبلاً به حافظه موبایل داده شده است گرفته می شود.

در این سیستم نیز از همین روش استفاده شده و کلید شماره ۳ موبایل توسط یک اپتوکوپلر به میکرو متصل شده است. در این پروژه که یک سیستم امنیتی برای خودرو و یا منزل می باشد وضعیت سنسورهای مختلف توسط میکرو خوانده می شود و در صورتی که هر کدام از سنسورها عمل کند ولتاژی به اپتوکوپلر وارد می شود و به مدت ۳ ثانیه این عمل ادامه می یابد تا عمل شماره گیری انجام شود. سپس بازر دستگاه به صدا در آمده و برای طرف مقابل آلارمی را پخش می کند. همچنین شخص میتواند صدای محیط را نیز بشنود و پس از قطع کردن موبایل خود به ارتباط خاتمه دهد. از این سیستم می توان استفاده های جالب دیگری نیز به عمل آورد.

به طور مثال اگر به جای سنسورهای امنیتی از یک رطوبت سنج برای گلدان استفاده کنیم و سپس نام شماره این موبایل را به صورت “من گلدان داخل حیاط هستم!” در موبایل خود ذخیره کنیم در صورتی که رطوبت گلدان کم شود با موبایل ما تماس گرفته می شود و عبارت “من گلدان داخل حیاط هستم!” بر روی LCD موبایل ظهر می شود که نمایانگر اینست که گلدان داخل حیاط به آب نیاز دارد! البته این ایده برای عوام واقعاً حیرت انگیز است و حس می کنند که با موجود زنده و هوشمندی روبرو هستند! همچنین کاربرد جالب دیگر این روش استفاده از سنسور دمای LM35 یا SMT160 برای ورودی میکرو و تنظیم شماره گیری برای دمای زیر ۱ درجه سانتیگراد است. در این صورت با ذخیره عبارت “دمای منطقه کمتر از ۱ درجه است” برای شماره موبایل مورد نظر و قرار دادن کل سیستم در یک منطقه مورد ازریابی (مثل گلخانه، باغ و یا یک مرکز صنعتی) در صورتی که دمای منطقه مورد نظر از ۱ درجه کمتر شود با موبایل شما تماس گرفته می شود و عبارت “دمای منطقه کمتر از ۱ درجه است” بر روی نمایشگر موبایل ظاهر می شود تا عکس العمل مناسب را انجام دهید.

این مجموعه شامل نقشه کامل مدار و فایل محتوی برنامه که به زبان Bascom می باشد را شامل می شود.


مبلغ واقعی 162,235 تومان    15% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 137,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 1750

مطالب تصادفی

  • دانلود طرح توجيهی توليد ماكارونی
  • دانلود پروژه بررسی فلزات سنگین
  • پروژه بررسی الگوریتم خوشه بندی در ساخت سیستم های توزیع شده
  • دانلود طرح توجیهی تولید قطعات بتن آماده
  • دانلود طرح توجيهی آموزشگاه علوم رايانه

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد